First Class To New York; 6 Dollar

Alltså, det klart man hade reagerat om man hade hittat en resa till USA -New York - för 62kronor, men samtidigt är ingenting omöjligt i dagens reklamsamhälle.
                         
Nu hävdar Lufthansa systemfel och vill ha mellanskillnad på över 80 000 kronor! Jag menar, har man gjort fel så får man väl stå för det... i detta fall tycker jag inte att resenärerna ska behöva betala. De har handlat i god tro, och troligtvis hade de inte köpt en biljett för det riktiga priset. Läs hela artikeln här.
                        
A Presto!

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

ja gud så pinsamt för henne, tyckte verkligen synd om henne att hon hörde så fel.

Ja tove är jätteduktig =)

2009-10-02 @ 10:05:34
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: emmae

God morgon :)



Jag har alldeles nyligen startat en blogg

som är utöver det vanliga, den handlar om Reumatism, för att alla kan drabbas av de när

som helst och en del vet knappt vad de är + att

lever med de själv.



Lever du med sjukdomen Reumatism?

Om inte, då hoppas jag att du kan lära dig

ngt av i min blogg :)



Ha de så bra / Emma

2009-10-02 @ 10:26:30
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0