Härligt Med Tyska DataProgram

P var ju snäll och gav mig ett helt nytt program till min lilla laptop... för att hjälpa mig och underlätta när jag ska göra all olika statistik från i sommar som sedan ska skickas åt många olika håll... Enda kruxet är ju dock att allt är på tyska,
             
och även om jag förstår mycket av språket så blir det något annat när det kommer till datatermer... Hittills har det dock fungerat riktigt bra måste jag säga (även om jag fått gissa alternativt testa mig fram några gånger) och idag när P tittade förbi så verkade han överraskad att jag hade tagit det till mig så mycket på 1 enda dag =) *klapp på axeln till mig*
                    

Nu håller jag bara tummarna för att alla olika dokument som jag har gjort ska vara kompatibla med datorn, servern och våra program när jag kommer och ska lägga över allt på vår huvuddator (nu har jag ju arbetat i min privata för att underlätta) så att allt arbete inte är helt förgäves... om så är fallet så kan jag varna min omgivning redan nu att jag kommer vara oanträffbar den dagen! =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0