Helt Galet Kallt!

Sitter just nu inne i receptionen... och fryser! Det är helt galet kallt härinne! Jag vet, jag är härdad... det är alltid likadant här vid denna tiden på året - och det blir bara värre! Just nu har jag 2 varmluftsfläktar igång i min närhet, men det hjälper lixom inte... kanske att jag borde hämta den ena ännu närmare och ställa den på vänster sida om mig så att det blåser varmt frå¨n båda håll - det hade varit något det =) Om inte annat så fryser väl snart fingrar till och bildar egna istappar.... Om man inte vill tina upp dem under varmvattenkranen om en liten stund så kanske det är bäst att ta på sig vantar, trots att man alltså befinner sig inomhus..?
   

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0