Köpa; 2 Biljetter *check*

Jag har nu precis avklarat - efter mycket omstartande och stort tålamod - att köpa mig 2 biljetter till nästa års Melodifestival. =) Nu gäller det bara att hålla tummarna att det blir ett riktigt kalasbra startfält i just den staden jag valde... Men man brukar inte bli besviken =)



Tess:
Nu kan du nog boka upp både 19:e februari & mars... men den senare är ej klar ännu, vi måste diskutera det. Tydligen är ståplats slut, vill vi ha sittplats LR en dag senare? =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Tess

Pratar du om kent och att ståplats är slut på fredagen den 19/2 så kan du väl boka lördagen den 20/2 isf...men jag hade för mig att det var torsdagen som var andra alternativet. Tar vi fredagen kan vi ju ta en sväng på stan efteråt...men bestäm du. Pratar du om mars och melodifestivalen så sitter jag gärna

2009-10-19 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0