It's Fika-Tajm, Me Happy =)

Eftersom vi bestämde att jag skulle hem till min vän på fika mellan 18-19 någongång så borde jag verkligen åka hemifrån nu... Klockan är 20minuter över, jag är endast halvt påklädd och det tar ca 1 kvart att göra hem till henne =) Hade eg även tänkt hinna handla lite frukostmat på vägen men det ser illa ut... Får välja på att bli lite sen LR svälta imorgon... måste ha något att äta i bilen eftersom det imorgon kommer ta ca 1,5h att köra till jobbet pga flyttad arbetsplats denne veckan =)

             

Hmm... är det någon som vet någon bra term för att säga/fråga/prata om 'fika' på engelska? Det enda jag brukar använda mig av är typ 'meet for coffee' men det är ju långt ifrån alla som uppskattar denna underbara dryck... Uppdatera mig gärna om någon vet... Vore intressant! =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: The twins

du får kolla upp på biografen nära dig ;) det står på deras hemsida!g ood luck =)

2009-10-19 @ 18:56:50
URL: http://linda5.blogg.se/
Postat av: cindy

SV: Vi hyr i andra hand just nu men vill köpa eget inom en snar framtid :)

2009-10-19 @ 22:54:07
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0