It's Hard Work

Just nu håller jag på med något... - kan inte säga vad med tanke på vissa läsare *L* - och det är, tro't LR ej, hårt arbete. Man får både ont i ögonen och kramp i hela kroppen. Men det är värt det =) Anledningen till att jag inte kan säga vad det är som jag gör är för att det ska bli en överraskning till någon i min närhet =)

                            
Måste även börja gå igenom alla mina - och de andras - fotografier från New York så att jag kan göra iordning mitt resealbum.... Men med tanke på antalet kort som togs så lär jag väl behöva köpa mig två helt nya album, det går ju trots allt bara 300 bilder i varje =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: EvaO

Jag kan inte bärga mej till överraskningen!!!!

2009-10-04 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0