Jag Vill Ha Värme!

Ok, jag vet att jag har sagt det ett flertal gånger men det kan inte sägas gör många gånger anser jag =) Det är fortfarande kalaskallt här och jag fryser... Jag vill att någon kommer och värmer - eftersom varken 2 vara O´boy LR 2 värmefläktar hjälper - mig...
                   
dock finns här endast 2 alternativ och tyvärr så är ingen av den den värmen jag vill ha... ;-) 
                 
Jag saknar en viss person som alltid värmde mina stackars kalla händer...

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: Hej, jag är 14 snart 15 ;)

jo jag fattar vad du menar, men jag har rätt svårt att somna på kvällarna :)

2009-10-15 @ 19:00:22
URL: http://jessicaroxana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0