Kommisarien Och Havet; i Denna Ljuva Sommartid

Ok, jag kanske inte hade några direkta förväntningar på denna film eftersom jag faktiskt inte hade en aning vad den handlade om LR från vilken serie den var ur... men det hjälpte lixom inte.

Kommisarien och Havet: I Denna Ljuva Sommartid - var helt enkelt en helt totalt värdelös film! 
                                 
Och nästkommande frågor som poppar upp:
*Hur kan Mari Lungstedt låta sin bok förstöras på detta vis?
*Hur 17 fick de - stackars - svenska skådisarna att ställa upp?

Inte nog med att det var tråkigt filmat med en handling som var helt förutseende så var den ju för 17 dubbad! Var de svenska skådisarna för dyra för denna produktion, LR kunde de helt enkelt inte förmå tillräckligt många svenska skådisar (både kategori A, B och C) att ställa upp? Jag bara undrar.

Jag kommer garanterat inte se några fler filmer i denna serie, det är då ett som är säkert!

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Filip

Det var det första avsnittet jag också såg och jag håller med om att det var helt värdelöst!! Jag kommer inte heller se några fler avsnitt. Förstår inte varför dom inte hade bara svenska skådespelare.

2009-10-05 @ 12:59:04
URL: http://thisisgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0