Mobiltelefon Istället För Tändare

Enligt mig så är denna låt ännu inte uttjatad... det beror nog dock främst på att den i grund o botten är en riktigt bra låt =) Egentligen hade jag inte tänkt ha med denna låten i min blogg eftersom jag vet att många anser den var just 'uttjatad' men denna gången har jag för omväxlingsskulle inte med en musikvideo för själva musikens skulle (även om den är väldigt örongodis) utan för att den omedvetet visar på den nya generationens framsteg (?)... När jag var tonåring och gick på konserter där det behöves stämning så använde alla tändare som bildade vackert sken... I dagens samhälle är det enbart mobiltelefoner som gäller! =) Frågan är om det beror på teknikens snabba utveckling LR om det helt enkelt är den trista baksidan av verkligheten som spelar in... Hände helt enkelt för mycket skit - rent ut sagt - när människor ändrades med tidens tand o hade tillgång till brandfarliga tändare....

Hur som helst, bra låt... =)

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Erica

hejhej, tänkte bara säga att jag tycker det är jättekul att du oxå varit ute och rest. vad gjorde du överallt? :)

2009-10-19 @ 12:54:03
URL: http://ericanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underligt nog så diskuterade jag detta häromdagen med sambon.. det finns ju en viss säkerhetsaspekt med mobilerna, inte så många brända frisyrer, men det är ju sååå... trist.. inte särskilt levande

2009-10-19 @ 13:41:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/politikvilden
Postat av: Linnea NM - Music all over

Han är ganska bra live faktiskt ^^,

2009-10-22 @ 14:05:30
URL: http://thistimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0