No More Migrän For Me, Please!

Idag har jag - återigen, tyvärr - vaknat av en fruktansvärd huvudvärk! Helt allvarligt så tycker jag faktiskt nu att det är någon annans tur, jag måste ha haft min dos den gångna veckan så att det räcker året ut!

No more, please..! 
                        
Idag tog det mer än den dubbla tiden att åka hem från jobbet mot vad det brukar göra... Det brukar ta mellan 45min-1h, men idag så tog det ca 2h. Var tvungen att stanna 3 gånger bara på de första 8 kilometrarna! Sedan när jag hade ca 12km kvar hem så gick det helt enkelt inte längre, trots att jag kört hela vägen med handen framför ögonen och med kyla för att hålla tillbaka illamåendet, utan jag fick stanna och krypa ner under en filt i baksätet i 20 minuter... Det klart att det inte botade det, men åtminstone hjälpte det såpass att jag kunde köra sista biten hem... Hem till min borg och min säng...

A Presto!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0