Nya Stövlar = I-landsproblem =)

Ska hösten komma med dessa stormsteg så börjar bli akut dags för att inta en skoaffär... Behöver egentligen införskaffa både kängor av lättare modell samt ett par stövlar lämpliga för vardagliga saker... Alltså ett par stövlar som:
*Inte har en hög klack
*Är varma
*Är bekväma
*Är snygga

Borde ju inte vara så svårt LR? =) Kruxet ligger i att jag verkligen ogillar stövlar utan klack, har än till denna dag inte sett ett enda par utan klack - dvs platt sula - som inte ser väldigt klumpiga ut, och oftast även jättefula!

Jag menar, jämför samma typ av stövel... men med LR utan klack, det är ju inga tvivel vilket par som är snyggast! =) Jag vet att modellen 'utan' står noterad med '4cm klack', men come on, vem försöker de lura? =)

Ett alternativ för att slippa halka runt när det väl blir extra kallt och halt ute oxå vore eventuellt stövel av s.k. kilklacksmodell... om jag inte bara tyckte att det var så kolossalt fult! Kommer aldrig införskaffa skor med kilklack!

Däremot hade jag verkligen inte tackat nej till dessa stövlar: 
            
Som sagt, ett riktigt i-landsproblem... det förnekar jag inte, och varnde för redan i inledande rubrik =)

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0