Statistik = Tidskrävande

Åh, idag beklagade jag mig för P att det kändes som om jag inte gjort något vettigt på min arbetsdag... men han uppmuntrade mig och satt jag faktiskt suttit och gjort ett hästjobb med all statistik, sammanräkningar och uppförande av diagram och procentsatser, idag... Och svar ja, det är väldigt tidskrävande att göra statistik! Detta trots att jag efter juni månads uppgifter kom på en formel för att automatisk räkna ut procentsatsen. Fortfarande ska ju kolummerna göras, likaså sammanställningen och själva diagrammen... Nu är jag iaf på rätt väg, har 'endast' den totala sammanräkningen kvar samt extra frågorna, och föreslagna ändringar. 
                            
A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0