Väntar På Samtal

Jag väntar på samtal, alternativt ett mail... behöver bekräftelse inför morgondagen... Kruxet är bara att jag inte befinner mig hemma, befinner mig inte ens där min packning är så jag har ingen laddare till mobilen med mig... Så under dagen får jag hålla på och sätta på den stundtals för att se om min chef skickat sms men bekräftande info gällande morgondagen i Göteborg. Som tur är kan jag kolla mailen lite lättare och det gör jag, har redan kollat två gånger idag, men hittills inget mail av sådan karaktär som jag önskar... just nu går det bra med något av 3 olika alternativ...
* Min chef
* Ansvarig Mötesledaren för imorgon
* Speciell person =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Kanske jag är en speciell person, är det därför du inte svarar när man ringer som en tok.... när kommer du till dessa trakterna idag har vi ätit massa tårta kram från oss. Mailen eller sms kanske du får vänta på.... men Mr I har skickat till dig tror jag

2009-10-12 @ 16:27:13
Postat av: emmaidjut

sv: haha, jaså? :O Vi såg tyvärr inte hela filmen, vi tittade bara en snabbis medan det var paus på idol. Men nu blev jag nästan sugen att kolla på nån repris bara för det, hahaha. x)

2009-10-12 @ 16:41:17
URL: http://idjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0