Vart Var Bengan?

Imorse så var jag uppe och då kollade jag givetvis om Bengan var hemma och i behov av mitt trevliga sällskap... men jag hittade honom inte. Eftersom det blivit inställd simning idag pga sjukdom gick jag då tillbaka till min säng (blev ju onekligen sent inatt... igen! *L*) läste lite men somnade snart =)
                       
När det sen var dags att gå upp 'på riktigt' så att säga var det fortfarande ingen skymt av Bengan... tills jag tog fram en macka till frukost, troligtvis låg han och sov någonstans men av prasslet insåg han att han var hungrig.. *vad vet jag* Fråga mig inte vart han var tidigare på morgonen, LR fram tills det ögonblicket... det är det ingen som vet. Efter MM; Mat och Morgonmys (haha, Tess, ska jag börja använda ordet i överflöd? *L*) är han nu ute på upptäcksfärd... Men han är alltid så kalasrolig, precis när han gått utanför dörren så vänder han och kommer tillbaka för lite mer kel innan han går ut för att verkligen stanna ute... Men så är han ju även av det manliga könet, spelar tydligen ingen roll vilken ras det är, de är lika egna för det =)

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0