When To Sleep ?

Hmm... jag undrar när man ska sova egentligen? Jag vet ju innerst inne att det vore väldigt lämpligt för mig personligen att idag gå till sängs innan midnatt åtminstone... Få en hel natts sömn - förhoppningsvis iaf. 
                       
Men dilemmat ligger ju att jag oftast inte är trött såhär dags... vore det möjligt så skulle jag förskjuta mitt dag ännu mer än jag gör i dagsläget... Nu har jag ju ett tacksamt arbete på det vis att jag oftast börjar 8.30 som tidigast, men kan å andra sidan jobba i princip hur långt som helst in på nätterna!

Som människa är jag som allra mest produktiv på kvällar och nätter, vilket ibland kan vara lite nerverande - inte bara för mig - men det är väl iaf bättre att jagär produktiv då än att jag aldrig vore det. LR? Rätta mig gärna om jag har fel, men helt ärligt... jag tror inte att jag har det! Detta vet jag pga det faktum att jag känner folk som är totalt oproduktiva under HELA deras vakna tid!

Vet inte om det är schysst att jämföra med latmaskar... Ja, mot latmasken då vill säga! =)
                  

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Elina

sv:

haha jaa, det tycker jag också! lite märkligt att dom gjorde en sån video till en sån låt, hade inte förväntat mig det ;) men lite kul var det ju ändå, haha!

2009-10-19 @ 00:05:33
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0