A Strange Feeling

Hmm... det har varit en väldigt konstig känsla i kroppen sedan igår kväll... så konstigt att jag nog ska ta och använda mig av det lilagröna monstret igen

                                  

Troligtvis är det mycket känslor, oro blandat med lättnad och nervositet inför den stundande framtiden. Nästa vecka går nog min lägenhet ut till försäljning, jag ska säga upp mig, flytta 50 mil och jag har inte ens något nytt jobb... *tummen upp till mig*
                                   
Men det är väl det som kallas att 'verkligen leva livet' och vad vore egentligen livet värt om man inte vågade ta några risker med jämna mellanrum? Ok, jag vet att jag kanske har tagit mer än min dos redan men jag får väl helt enkelt aldrig nog... man måste ju iaf testa på olika saker innan man kan avfärda dem som omöjliga =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Sabina "Lillasyster" Arbratt

Jag tycker du är cool! Jobb är inga problem för någon som du. Hellre sticka till framtiden än va kvar där du är nu. Rena skiten ju.



Vart du än befinner dig har du en famn hos mig.

2009-09-03 @ 14:33:51
URL: http://kullanmuru.blogspot.com
Postat av: EvaO

Vad är problemet? Du kan ju alltid bli makrillfiskare.....

2009-09-20 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0