Allvarligt; Pucko? Jag? Igen?

Hmm... eftersom jag vill ha full släpvagn med mig imorgon - har ju ändå hyrt det jäkla släpet för 500 lika jäkla kronor! - och jag orkar inte packa mera, så undrar jag hur detta kommer sluta. Det gör ont i ryggen! Dessutom borde jag försöka komma i säng i hyfsad tid... ska ju som sagt hämta det aktuella släpet i fråga kl 8, och innan det ska jag tanka. Sedan ska jag packa den full - på egen hand (självständig tjej jag*L*) - och sedan har jag som sagt 6timmars lång körning. Egentligen 8h, men jag kan stoppa för en kaffe o socialt umgänge med mamma & lillasyster efter 6h =)

Hmm... ibland undrar jag; är jag ett pucko? Allvarligt alltså =)

                                             

A Presto!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0