Congratulation!!!

Jag ville säga 'Grattis på födelsedagen' till någon jag förvisso egentligen inte känner.. för kan man verkligen få för många gratulationer på sin födelsedag?!

Emilia; det funkade tydligen dåligt med kommentarna jag skrev... så här, en liten hälsning till din Daniel:

                     

                          
              Man kan aldrig få för många ballonger på sin födelsedag! =) 

               
En tårta, väl utvald är ju aldrig fel... varför inte en som antingen är en gitarr, LR har en liten gitarr som dekoration? Personligen gillar jag även den rosa korsetten, tycker man att den är för vågad kan man ju 'dressera' upp den lite annorlunda =) 

                            
Om man inte gillar tårta så finns det ju alltid jordgubbar och choklad... när jordgubbarna tar slut så kan man ju alltid fortsätta använda chokladen på annat sätt... för choklad kan man väl inte heller få för mycket av? =) 

Ha en riktigt kalasbra dag!!! =) 

A Presto!


          

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0