Go Mikkey Dee =)

Ett enligt mig klassiskt citat ur det enligt mig dåliga programmet 'Kändisdjungeln'

Mikkey Dee, trummis i hårdrocksbandet MotörHead:
*Diskuterar LasVegas och gratis hotellsviter som kostar 25 000:- / natten
 
                            

Thorleif, sångare i dansbandet Thorleifs:
*Tycker att det är bra att ta Ålandsfärjan från Kalmar då ingår mat, och allt till ett pris som är billigare än en reguljärbussbiljett till Stockholm (han sa inte varifrån, men kanske var det Kalmar? *L*)
                         

Härlig jämnförelse =)

Jag har iofs endast sett ett enda avsnitt, idag, men jag hoppas ändå att någon av följande vinner (för precis som alla andra sådana här poäng så ska väl någon stå som segrare i slutändan?)

*Mikkey Dee ; för den härliga inställningen och sköna rösten
*Kennet Andersson ; vad har han gjort sedan sommaren -94? Saknad är han uppenbarligen =)
                        
*Karl-Petter ; för att han är Karl-Petter och totalt ovetande om någonting annat än verkligheten, störtskön.
                       

Om någon följer detta program så kan ni ju meddela er omgivning.

A Presto!


Kommentarer
Postat av: emmelist

tack! jo jag ska fixa bild på den tredje tatueringen. kan lägga upp imorgon tror jag :)



haft en bra dag?

2009-09-22 @ 18:58:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0