Hello Kitty Mode

LR ja, mode och mode... men är inte allt som är så kallat 'inne' något form av mode?

Jaja, iaf så kan jag tänka mig dessa till min kära lillasyster:

                                 

Finns även en annan variant som var lite fina, men jag hittar inget fristående kort på dem, men de finns att titta på om man orkar kolla in denna bloggen; FOKI under dagens inlägg =)

Personligen kan jag verkligen tänka mig stekspaden hon hade bild på i ett annat inlägg ifrån idag. (när går tjejen, och koncentrerar sig, i skolan egentligen???)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha, du kan ju alltid kolla kategorin humor, sen så har jag precis börja skriva 6 inlägg per dag så tre inlägg humor får du idag och varje dag från och med nu sen om du inte tycker det är kul så får du nog läsa en annan humor blogg och hitta din humor :)

2009-09-22 @ 16:50:55
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Det var jättekul att höra att du gillar min blogg, din var fin den med! Självklart går det bra att du länkar till mig, bara roligt! Ha en jättebra tisdagskväll! =)

2009-09-22 @ 17:45:27
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0