Helt Galet Trött

Jag är helt galet trött ikväll efter allt idag att jag nog troligtvis kommer att bringa resten av kvällen under en filt i soffan... det är ungefär det jag har ork till. Sedan när klockan hunnit bli lite mer så ska jag förflytta mig in till min säng =) 
          
Till er som jag skulle ringa ikväll, vet att iaf 3 av er läser bloggen så här kommer ett sådant där fruktansvärt massmeddelande: Jag ringer imorgon istället när jag laddat batterierna och kanske även sovit middag. Har ju även morgonmöte imorgon med nästa mäklare i ordningen, så då blir det till att gå upp och göra frukost trots att jag i vanliga fall inte ens äter det =)

Återkommer imorgon till alla intresserade gällande hur det går i värdering/försäljning/packning 
                                
A Presto!


Kommentarer
Postat av: Tess

Inga problem...dock är jag i stan och träffar en kompis en sväng...vi ska mötas 17.30 men jag ska väl vara hemma till 21 iaf

2009-09-01 @ 21:54:51
Postat av: Flingsalt

Lycka till!! Vi hörs kram

2009-09-02 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0