I Want To Fly Away

Istället för att ta tag i saker och ting så känner jag bara för att sätta mig på första bästa flyg och ta mig härifrån... vet att det inte förändrar något, att man endast skjuter problemen framför sig... Men eftersom jag rent officellt har tagit mitt beslut - och om bara några timmar skriver kontrakt på det - så skulle det innebära att det värsta var avklarat och ett konkret faktum när jag kom hem från min flygtur igen...

Hur härligt är det inte? Älskar att vara bland molnen... gillar speciellt de som ser ut som om man ska hoppa i dem. Något som dock inte brukar uppskattas som kommentar av mina medresenärer =) 

                    

A Presto!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0