Mäklare Avklarad

Nu har mäklaren varit här - det måste för övrigt vara Sveriges gladaste o trevligaste mäklare...! Nu håller jag bara tummarna för att X ska infalla under kategorin 'bästa mäklare' oxå, det vore helt kalasbra det =) Man jag tror att jag har rätt, man ska lita på magkänslan... 
                                              
Alla rummen är fotograferade, så även balkongen... håll tummarna för att det ska finnas intresse nu bara, och gärna flera intressenter så att det blir budgivning så att jag har råd att leva efter jag har sålt den och då som pricket över i:et går arbetslös ett tag...
                                          
A Presto!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0