More Time To Think

Jag skulle vilja ha mer tid till att tänka över och saker ting... Just nu är jag mest kluven att det känns som om jag inte har gjort något annat än gråtit de senaste två dagarna! Jag vill inte mer nu... vill känna att jag gör rätt...

                                               

Men hur kan jag göra det?! Säger upp mig från ett fast arbete i eftersvallningarna av en stor världsomfattande finanskris, har inget nytt jobb... inte ens något nära, eftersom jag inte aktivt har sökt något nytt pga min verklighetsflykt... Jag menar, hur ska jag kunna betala hyra utan något jobb? Alternativet är ju att flytta närmare hemhemma och bo i gäststugan i X, där finns det tydligen jobb inom pendelavstånd oxå... men jag vill inte. Om jag ända sagt upp mig och säljer min lägenhet så vill jag ju att det ska vara ett steg i rätt riktning.. ett steg i att styra upp mitt liv, få ordning på saker o ting..

                                           

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0