I Antågande; STOR KK!!!

Alltså, allvarligt... igår när jag kom hem så upptäckte jag det som jag borde noterat innan jag åkte hemifrån sist... stor KK var ju i antågande utan att jag noterat det! Hur 17 gick det till egentligen?! Don't Ask Me.

MAJOR KaffeKris! 
                          

När jag kom hem igår kväll och insåg att jag verkligen behövde mig en stärkande kopp så kom nästa insiktsfulla upptäckt; det fanns endast kvar 2 pods till min kaffemaskin! *nicht gut*

En har jag tagit nu i eftermiddag och den sista lär ju gå åt ikväll när jag måste börja ta tag i allt arbete som jag skulle ha gjort under dag, men verkligen inte gjort. Har skjutit upp det hela dagen, och istället gjort absolut ingenting vettigt alls! Ren katastrof när jag nu börjat tänka efter! Imorgon är det möte 12.30 för fotografering, och det skulle ju onekligen underlätta om jag var färdig då... *good thinking*

                        

A Presto!


Kommentarer
Postat av: Flingsalt

Ska jag komma direkt eller med kaffeleverans det låter som ett desperat rop efter kaffe

2009-09-22 @ 19:29:48
Postat av: Emmelist

aha okej.. nej jag fick idén från henne..har sett henne med den frisyren så tänkte prova om det gick att göra på mitt korta hår ;)



men testa på du! blir riktigt snyggt tycker jag!

2009-09-22 @ 19:36:55
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0