SuperSmal Tjej i Milano Älskar Leggings

Alltså, av en slump halkade jag in på denna bloggen, och det är ju helt galet vad smal människan är...ärligt talat så förstår jag faktiskt att folk skriver i sina kommentarer där de ifrågasätter ätstörningar!

Dessutom är tjejen bakom bloggen verkligen en tjej som gillar leggings... hon verkar ha hur många som helst och har dem när som helst, hur som helst och till vad som helst... Fult?! Ja, det är bara förnamnet det =)







Och svar ja, till alla er som undrade... det är - otroligt nog - samma tjej på alla tre bilderna... även om mitten kortet ser ut att vara en bild på typ hennes mamma LR något liknande =)

Bara för att klargöra faktum: jag är inte anti denna tjej på något vis, vet inte ens vem det är... det är mest bilderna, det sjukt smala idealet samt alla leggings jag var intresserad av att uttrycka min åsikt om =)


A Presto!

Kommentarer
Postat av: EvaO

Ja det är ju tur att jag inte kommer att granskas under din lupp av denna anledning!!! : )

2009-09-20 @ 21:35:31
Postat av: EvaO

Ja det är ju tur att jag inte kommer att granskas under din lupp av denna anledning!!! : )

2009-09-20 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0