Viktig Läsning? Bullfi**a?

Ursäkta, men vad är det frågan om egentligen? Och svar 'nej', jag tror inte att det är jag som pryd... men allvarligt, är detta verkligen så långt (läs: lågt) vi har kommit i samhället?! Har vi inget viktigare att fundera över? Och samtidigt har samma media mage att vara riktigt klyschiga och prata om att 'skönheten kommer inifrån'... Jaså, varför spelar då detta någon roll?! Rätta mig gärna om jag har fel, men jag betvivlar starkt att detta är något som vuxna människor av det kvinnliga släktet funderar över och låter ta upp överdrivet mycket av deras värdefulla tid.. Om inte annat så hoppas jag verkligen att det är så... Om inte: tjejer; fundera inte så mycket över allt hela tiden... unikitet är något att vara stolt över! =) 

                   

Öh... behöver jag tillägga att jag inte ens har tagit mig tiden - slösat den alltså - på att läsa igenom hela artikeln?

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0