When Girls Drinks To Much...

Hittade detta undera bara i Emilias blogg, kände att jag bara var tvungen att delge mina medmänniskor ett brutalt uppvaknande... med ett uns av sanning =) 

Så, here it comes! När Tjejer Dricker För Mycket...


  • ...har vi absolut ingen aning om var vi gjorde av handväskan.
  •                                    

  • ...är vi övertygade om den sexigaste dansen som finns på vår jord är när vi dansar med uppsträckta armar tjoandes "oa-oa". 
  • ...bestämmer vi oss plötsligt för att vi ska mucka gräl med någon — och dessutom vara övertygad om att vi vinner!  
  • ...upptäcker vi på senaste toalettbesöket att vi numera ser ut som stadens enda hora i stället för den sex-gudinna vi liknade för fyra timmar sedan.  
  •                                    

  • ...börjar vi gråta ofta och berättar hulkande att vi älskar alla vänner så mycket!  
  • ...börjar vi hoppa upp och ner skrikandes "Fan vad jag älskar den här låten!" varje gång diskjockeyn sätter på en ny singel.  
  • ...börjar vi känna oss attraherade av nörden som sitter vid bordet intill.  
  • ...börjar vi röka, och är bevisligen väldigt bra på det också!  
  • ...anklagar vi bartendern för att endast servera oss cola, men det är helt enkelt för att vi inte längre kan känna smaken av rom.  
  • ...tror vi att vi har lagt oss i sängen, men egentligen är det köksgolvets matta som får rycka in som kudde.  
  • ...missar vi att toalettlocket faktiskt är nerfällt när vi sätter oss på toaletten.  
  • ...tar vi av oss skorna, eftersom vi är övertygade om att det är deras fel att vi inte kan gå rakt.
  •                                   

    Ok, helt ärligt... som är tjej och läser detta; hur många stämde in på dig?! Alltför många, erkänn =)

    A Presto!


    Kommentarer
    Postat av: Linnéa och Jennifer

    Jag är väldigt kinkig när det gäller matchning. och just idag kunde jag inte ha rött läppstift eftersom jag skulle ta körkortsbild. så jag fick lite panik över mina röda naglar, men orkade inte måla om dom:) Så ligger det till;) Hihi

    2009-09-28 @ 14:29:43
    URL: http://sweetnothing.blogg.se/
    Postat av: Flingsalt

    Handväskan???? Jag fattar ingenting......

    2009-09-28 @ 19:44:02
    URL: http://karriarmamman.blogg.se/
    Postat av: Emma

    Sv: ja, förra säsongen sändes typ 2007 tror jag, men går nu att köpa på DVD för under hundra spänn. REKOMMENDERAT



    Annars sänds nyaste säsongen kl 20.00 på söndagar på SVT!



    XO

    2009-09-28 @ 21:43:19
    URL: http://frooshh.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0