Äntligen Internet

Ja, vet inte om någon mer än jag själv har saknat uppdateringarna på min blogg... men jag är iaf glad - nästan lycklig, om det inte lät så pretantiöst - att jag har internet igen.

Ev blir det att fira detta med date och middag imorgon =) Jag har dock inte tackat 'ja' än eftersom jag eg känner att lunch vore mer avslappnat =) Men eftersom det är mitt 'fel' att vi inte kunde ha våran fikadate i onsdags så känner jag samtidigt att jag får 'offra mig' lite... Får se vad som händer, nu måste jag iaf åka iväg till jobbet

A Presto!

Kommentarer
Postat av: VICTORIAFOTO

SVAR: Det är ett rosa spargris spöke. Fick det av en kompis när jag fyllde år men tror det var från lagerhause. Hon köpte den i April någon gång så är inte säker på att den finns kvar :)

2010-08-27 @ 23:04:22
URL: http://victoriafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0