Jag Är Lagbrytare

Ja, det är ju så det är, bara att erkänna...

Lite svettigt att det är poliskontroller var och varannan dag på väg till mitt arbete, extra svettigt igår *oups* Det handlar inte om att köra för fort - säg den som inte någon gång gör/gjort det - utan det faktum att jag kör utan giltigt körkort.... *oups igen* så kan det gå när man puttar morgondagen framför sig liiite för länge =)

Jag ska försöka ta tag i det idag, på min lediga dag, steg1 är avklarat och det genomförs sedan i steg2 kl. 14.30. Därifrån direkt vidare till steg3, där jag sedan hoppas att de är vänliga nog att hjälpa mig efterföljande steg trots att det kommer bli tidsbrist och inte de efterfrågade (krav) 30 minuterna i förväg gällande stängning.

Kan bli fiina (läs; dyra och ovälkomna!) böter om det upptäcks att jag kör utan giltigt körkort... det vill jag INTE!



A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

irriterande när man inte kan göra noteringar i inlägget det gäller men here we go!

såg trailern för ett tag sen och jag tror jag skippar den. jag kan vänta i 1½ år på nästa orginalfilm. om jag ännu är intresserad då vill säga =)

2010-08-11 @ 17:04:25
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Maria

Ajdå, dags att ta tag i saken och förnya körkortet! Själv hoppas jag på att så fort som möjligt få en tid till att skriva körkortet och köra upp.



sv: Jomen visst är det så! Jag har länge tyckt att Kristen är en rätt värdelös skådespelerska, men hon kommer nog att få glida vidare på Twilightvågen ett tag till.



Hm, Brad som Blomkvist var ju faktiskt ingen dålig idé. Det ska ju vara en attraktiv man i 40-års åldern. Jag gillar inte heller Craig. Fattar inte varifrån han dök upp, eller hur kan kunde bli vald att spela Bond.

2010-08-12 @ 19:25:57
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0