Fast i Bilkö

Just nu sitter jag fast i en bilkö... Verkligen (INTE) superkul =)

Fick förhandsvarning om detta (även om jag tyckte det var konstigt, då lillayster passerat iallafall 3-4timmar tidigare och lastbilen i fråga redan då låg över vägen. Hur lång tid kan en bärgning ta?!?!) och gjorde en dubbelkoll med uppgiftslämnare =) Kanske missförstod jag, men fattade det som att en bana var öppen. Vilket i min värld betyder att trafiken dirigeras i BÅDA riktningarna! Men åh, gissa om jag hade fel...

Men lite gladare blev jag när jag kom på att jag hade min dator med, och att jag dessutom packat in den i bilen i FRAMSÄTET! =)

Slutsats:

Aldrig har jag varit lika FÖR vinterdäck enligt LAG även för tunga fordon såsom lastbilar o bussar.

Aldrig förr har jag varit lika glad för uppfinningen Mobilt Bredband =)

Uppdatering följer.

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

öhh satt vi kanske bara några bilar ifån varandra igår då?

2010-01-08 @ 11:41:48
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0