Still In Love?

För att ha något, om än så litet, att göra istället för att bara deppa ihop totalt så har jag gått tillbaka till mitt tidsfördriv - mylove - som jag hade för något år sedan. Men jag ser det inte som ett steg tillbaka... utan snarare som just vad det är; ett tidsfördriv och någon konstig slags motivation för att inte sova på soffan... Svårt att förklara, man måste nog vara i mina skor (LR sockar iaf) för att ens ha en chans till att kunna förstå vad jag menar. 
                                 

Jag började igår, så nu är det bara att vänta och se om det har den effekt som jag hoppas... Löjligt, jag vet. Så bespara eventuella kommentarer på ämnet, tack. Still in love with Tradera?

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-01 @ 01:53:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0