Efter 1000, Vad Händer Nu?

Insåg precis när jag uppdaterade sidan för min blogg att jag nu har gjort  inlägg! Öh... hur gick det till?! Fråga inte mig...

Nästan så att jag vill säga 'GRATTIS' till mig - jag orkade hålla igång något som från början enbart var menat som en kanal för ventilering.

Men jag känner nu, såhär vid eftertanke, att min blogg har varit så mycket mer än så. Den har haft sitt huvudsyfte - att låta mig avreagera mig - helt klart, men även en del del bilder, resor, vänner, citat, nostalgi och humor. Samtidigt som jag kunnat dela med mig av mina åsikter såsom tex nu senast: rökande gravida blivande mammor. Dödstraff och Annika Ö har också förekommit.. mer än en gång faktiskt. Men jag har även delat med mig av bra musik, roliga klipp, bilder av alla de slag, viktiga nyheter och som i det inlägg som faktiskt blev nr 1000 - berättelsen om Elias, pojken med leukemi.

Jag är tacksam för att just ett sådant viktigt inlägg som det om 'Elias har cancer, men cancern har inte honom' fick bli just det tusende inlägget. Nu är jag på 1000 + sidan, och för att visa på det kommer här en stjärna tillägnad Elias.


A Presto!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0