Fy Fan!

Ja, så lyder rubriken i min lillasysters blogg denna dag... hela hennes inlägg kan man nu läsa här nedan, så även mitt svar som kommentar efter inlägget, för att få en inblick i detta hela. Historien bakom är skrattretande, eftersom det inte är något problem - om man inte självmant väljer att göra det till ett problem. Hon är upprörd och säger att jag 'sårat henne' genom mitt tidigare blogginlägg där jag beskrev min tanke OM jag skulle gifta mig idag, under rådande omständigheter i nuläget. Alltså något som är ur min vildaste fantasi... Något som inte ens är aktuellt på väääääldigt länge - om ens aldrig. Är ju för fan singel, så ni kan ju tänka själva hur jävla långt bort i tiden detta (eventuellt) ligger!!!

Hennes inlägg:
'Trodde inte man kunde vara så här besviken på en familjemedlem. Visst att vi har bråkat,haft våra dispyter och rent ut sagt avskytt varann. Det här är ändå droppen. Nu vet jag hur det känns att vara ledsen. Har inte varit det på riktigt länge, nu kan inte tårarna sluta rinna. Du ska veta en sak, det finns en anledning varför jag väljer att ringa dig sist när de dåliga tankarna tar över. Du fattar ju ingenting ändå.'

Min kommentar, som svar:
'Herregud, det är ju inte ens ett problem... om man nu inte som du väljer att se på saken så. Som sagt, det är ju en frågeställning för si-fi författare... Har ju dessutom förklarat min tankegång, ngt jag måste ha rätt att ha. Betvivlar Stefan blir upprörd för att han inte är inräknad i följet, utan med som hedersgäst.

Du ringer inte mig sist... du ringer mig aldrig. Troligtvis av den enkla anledningen för att jag är den enda som inte trippar runt på tå kring dig, utan säger sanningen - och står för min åsikt.

BTW; du kan inte skriva 'avskytt varann' när det endast är från det ena hållet. Jag har varit arg på dig många gånger, ogillat vad du utsätter dig själv, mig o övriga familjen för... MEN, ALDRIG har jag avskytt dig'



Kommentarer
Postat av: J e n n y

SV; Näe, inget sånt här inte :) Bilden var väldigt suddig egetnligen, så försökte få den att bli lite skarpare genom att höja kontrasten =)

2010-07-15 @ 17:48:02
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Jessica

okej. ja du är välkomen om du får grillsug =)

2010-07-15 @ 17:49:09
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0