Hemmagjord Dansuppvisning

Är det något som borde bli obligatoriskt i skolan så är det helt klart den traditionen de har i Härnosand när eleverna tar studenten. Jag har inte helt fått klarhet i den totala helheten för dagen ifråga - där vinsten är en guldmössa - men hoppas jag får svar inom kort =) *galet nyfiken*

Detta är klipp på vinnardansen 2010 (kasst filmat, men stå ut *L*). Single Ladies dansen är ju en klassiker, men jag gillar även de 2 killarna med Tina Turner benen. Den blonda snubben är ju störtskön rakt igenom =)


Hade jag haft sådana här klasskamrater är jag övertygad om att jag skulle ha trivts bättre i skolan, och att allt hade varit så mycket roligare! =)

Den mörka tjejen i Single Ladies + blondinen i studentmössa hittar du även på SweetNothing.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0