I Really Should Sleep

Ja, imorgon är ju första dagen på mitt nya jobb *jippie* och jag borde försöka sova nu så att jag är pigg & glad imorgon =) Eftersom det är just första dagen vet jag inte riktigt hur lång tid det tar att köra, har tidigare aldrig haft ett arbete där jag har behövt köra i s.k. 'rusningstrafik'. Jag tror att det härifrån - är ju i min gamla lgh denna veckan - endast tar ca en kvart, men dumt att chansa, speciellt första dagen =) Jag börjar kl.9 och tänkte gå hemifrån vid tjugo över 8. Då ska jag även ta mig bort till garaget, låsa upp o köra ut bilen. Kan ju vara bra att vara där i god tid första dagen, för jag måste även byta skor innan själva arbetsdagen börjar...



Wish Me Luck!

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Marielle

ja det är så drygt =/ Fanns knappt något att läsa :P

2010-07-22 @ 14:22:12
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0