Miss BraveHeart

Jag har en väldigt speciell bild på mig själv som jag använder vid olika presentationer. Våga gå mot strömmen säger jag bara... så extremt trött på alla fjortisar - i alla åldrar, verkar ju aldrig ta slut för vissa - med bilder där munnarna plutas som ankor, blicken är helt tom (ska nog föreställa sexig men...) and you get the picture =)

Idag fick jag en ny 'första-kommentar' på fotot ifråga, som jag aldrig hört förut... and me like =)



(it's a good movie, whatever Mel Gibson has done in his personal life)

I'm; Miss BraveHeart =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, ellerhur?! tack så mycket!

2010-08-01 @ 09:26:19
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Svar; tack så jätte mycket! :) Vi låg i sängen långt innan jag blev gravid. typ när vi precis träffats. så låg vi och prata om en läsk. Virablåtira (den är blå) och fanns när vi var yngre. jag sa att jag saknade den drickan osv. å då slog det mig Vira, vilket fint namn. Hade inte hört nån heta så... Så sa jag får jag en dotter en dag så ska hon heta Vira. och nu när jag var gravid så såg jag att dom börjat med den drickan igen. Så ligger det till.. hihi..

2010-08-01 @ 09:54:23
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0