Too Much Botox & Silikon

Hmm... jag undrar om hon vaknar på morgonen och känner att hon är vacker? Kalla mig cynisk, men jag tror att hon kan tänkas göra det - men egentligen är det ju i princip tvärtom! Såhär kan det lätt gå när man låter kniven gå för många ggr och botoxsprutan används för frekvent


Sauna Sands är född 1971, alltså 39år... jag vet inte, men kanske dags att börja klä sig därefter? =)

I hennes information kan man läsa att hon är känd för:
* amerikansk modell
* playmate of the month - Maj 1993

Då hon endast är 163cm långt (kort, i sådna hr sammanhang gällande modell) så lägger jag en kvalificerad gissning på att det där med 'modell' är något relativt. Känns mer som en utvikningsbrud...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0