YES!

Så, var som sagt inne hos min svägerska och såg på film 'Push'. För det första; Öh... varför så mycket rabalder om Mariahs medverkan?! Hon var med i 3 scener, that's it. Inte för att jag klagar, inte direkt ngt fan av henne... varken som s.k. skådis LR sångerska. *tomuchdiva4me*



Men vad ska jag då säg om den? Jo, den var inte alls som jag föreställt mig, vilket var både på gott och ont. Mindre Mariah (som sagt) *plus* Inga våldtäktscener med äckelpappan *plus*

Hmm... ja, jag skrev ju att det var på gott och ont. Det 'onda' var att helheten på filmen inte var som jag förväntat mig, men å andra sidan var det som annorlunda saker som hamnde på det 'goda'. You see, moment 22 =)



Det bästa, och som gjorde filmen bra var slutet..! Jag erkänner, jag var lite nervös ett litet tag att det skulle bli ngt som jag (vi, för svägerskan var på samma nivå som mig) skulle ogilla, men inte då... det styrde upp sig och slutade helt klart 'filmen sevärd' =)



A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0