A Piece is Missing

Det saknas mig en bit... vilken...



Saknar min farmor, det är så svårt att förstå att hon inte finns mer... Inte finns mer än i våra minnen... Vad var det som hände egentligen? Jag förstår det rent faktiska, men det är ändå så... okonkret.

På mindre än en hundradels sekund (om ens det), pangbom, så tar livet en sådan dramatiskt vändning. Så oväntat. Jag var och skulle hälsa på henne i helgen som passerade, men väl framme blev jag istället tvungen att vända på trappan och åka till ett sjukhus där jag sedan vakade i princip 1dygn vid hennes sängkant... Istället för kaffe och korsordslösning tillsammans i hennes kök så satt jag i ett dj*vla sjukrum på intensiven och höll henne i handen medans hennes hjärta slutade slå och andningen sakta upphörde...

Vila i Frid

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Smyckes trädet kommer från Åhlens tror jag det var, vet att dom haft vita också men osäker på om dom finns kvar, du kan alltid kika :)

2010-10-14 @ 21:56:18
URL: http://superharen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0