No AfterWork

Idag ska vi ha vårt första afterwork - LR ja, iaf det första sedan jag och Andreas började isomras - och efter många om och men så svarade jag iaf 'kanske' när Andreas dubbelkollade med mig i onsdag. Det beror ju på hur jag skulle känna mig idag.... svårt att veta innan. Men sen så ringde min chef på onsdagen och undrade om jag kunde jobba till 20 istället för 18 då de gjort ett fel med schemat och det inte fanns ngt som jobbade kväll. Och eftersom jag varit sjukskriven i nästan 2 veckor så kände jag att jag inte kunde säga nej, utan ställa upp och byta pass när jag fick vara sjukskriven extra dag till följd av min farmors bortgång. Sedan är jag väl ändå inte jätteupplagd för utgång, även om det endast är AW. Det hade dock samtidigt varit kul att träffa alla utanför jobbet, lite mer avslappnat och lära känna dem på ett annat plan....



Med min tur lär jag väl jobba på den stora personalfesten i november... Tänkte dubbelkolla det idag, vore kul att ha det att se fram emot =)

Trivs verkligen på mitt jobb!!! Perfekt för mig som person, bra kollegor och ja, helt perfekt helt enkelt =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: M

SV: billigare blev det ju iallafall...

2010-10-19 @ 14:57:35
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Carolina

svar : dom finns på kappahl, och det fanns en kill-haklapp också!

2010-10-25 @ 13:01:20
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0