47000 Dagar?! Pga 'olagligt fiske'?

Hmm... det är inte utan att jag börjar tvivla på att det är något fel på min dator... Sedan tidigare förlorar den ju nätverk när den känner för det - för att sedan ge tillbaka det på samma villkor - dessutom blir många (läs; de flesta) kort som jag tankar över från kameran antingen halva, dubbel exponerade, 3 bitar av olika kort i ett, bitar borta gällande färg och skärpa alt delvis svarta.

Och nu när jag skulle tanka över korten från fiskedagen igår så stod det:

Beräkand tid; 47869 dagar och 9 timmar

Öh, jag orkar inte ens räkna ut hur många år det är! =)

Vet inte om det tex beror på kort som dessa;




Kanske var så att datorn kände på sig att det varit frågan om lite fuffens =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Design by Mel

Hehe...du har så rätt. Vart tusan är bilden på väskan? Jag har ju ingen modeblogg utan en designblogg, det är så många andra som lägger ut bilder på sina kläder och outfits och gör det mycket bättre än jag. Men du har rätt! Ska jag nämna den, kan jag lika gärna visa den :)

2010-09-07 @ 08:20:24
URL: http://www.melissacatic.com/blogg.html
Postat av: Design by Mel

Hej igen!

Bild på väskan kommer upp ikväll absolut :)

Vi var bara en kort sväng på Nya Zeeland på våren 2008. Vi var i Sydney ett par veckor, så vi styrde bara kosan över havet ett par dagar. Det började bli lite kallare när vi var där, men ändå så fantastiskt. Du måste ha tyckt om att spendera 10 månader där. Gör det ÅK dit igen och Rafta. Jag lovar att du kommer att gilla det :)

2010-09-07 @ 11:54:58
URL: http://www.melissacatic.com/blogg.html
Postat av: Jessica

tågbiljett. nej det blir väl bara att se lite på vad oslo har att erbjuda. har bara varit där i några timmar tidigare så nu får jag titta in det lite mer.

2010-09-07 @ 19:04:07
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0