Date, Tonight?

Hmm... jag undrar om tonight is the night..? Om det är ikväll vi äntligen ska gå på date...

Efter många försök och pusslande så har vi eventuellt lyckats få ihop det ikväll. Jag drog ner förväntningarna lite genom att säga 'enbart en snabb fika', jag menar det måste vi väl ändå kunna få till. Saken är ju dock att jag är nattuggla, kan inte idag förrän vid 22, och han precis blivit friskt efter 4 dagar i sängen och inte borde vara ute och ränna på stan sent på kvällen utan bädda ner sig för sin välbehövliga sömn så att kroppen återhämtar sig... Huvudsaken är ju att han blir ok =)

Uppdatering följer

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag väntar på uppdateringen med spänning...Sen har vi ju hela lördagen på oss för skvaller :)

2010-09-02 @ 18:30:44
Postat av: eva olsson

Berätta!!!!!!! Menar du att du ställer in resan till Danmark?

2010-09-02 @ 21:50:24
Postat av: Jessica

då väntar jag på en uppdatering då =)

2010-09-03 @ 10:56:45
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0