On Request

Haha, jag det var visst så att jag i ett tidigare inlägg skrev att jag skulle på date och att jag även skulle uppdatera mina läsare och vänner om hur det gick... något jag visst inte har gjort *oups*

Nu har jag för tredje dagen denna veckan varit inne i stan för att försöka fixa bredbandet hos Tele2 så nu har jag tyvärr inte tid att göra uppdateringen i fråga innan jag måste iväg till jobbet, men den kommer antingen ikväll eller varför inte söndag kväll, då vi varit på date nr2 =)


Var även nära en annan date i onsdags, men jag fick skicka sms till Tess så hon kunde övertala mig om att det var en mindre bra idé... dels med tanke på klockslaget och dels med tanke på valet av 'dateaktivitet' =)

A Presto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0