Quality Time i Höstsolen

Idag är jag ledig så jag ska passa på att hämta Jack tidigare på dagis, för lite 'faster-quality-time' =) *me very happy*

Det blir även tredje gången gillt på dagis för min del vilket får anses väldigt bra då han endast gått en vecka (bortsett från inskolningen, vilket är en självklarhet endast föräldrarna närvarar vid). Första gången sov Jack fortfarande så då blev det att bygga med play-doh och vara kreativ med andra barn... även brollan gick lös på degen och blev en mycket omtyckt favorit av småkillarna. Andra gången var Jack nyvaken så då blev det lite mys och lek med bilar.

Idag tror jag att det blir en promenad direkt efter dagis... vet bara inte ännu vart. Om det kanske blåser aningen för mkt för att gå till parken, LR om jag skulle passa på att handla - men det gjorde jag igår kväll på väg hem efter jobbet, och dessutom inte det roligaste för lilleman - LR ta en promenad t D Vägen för en kalasgod fika och sedan inom biblioteket. Jack älskar att mysa i famnen och läsa böcker nämligen.... Tror han fått den genen av mig *tihi* Nejdå, båda hans föräldrar är oxå aktiva läsare så det är väl bara naturligt.


Det som inte hinns idag finns det alltid tid till imorgon för då ska han vara hos mig hela dagen. Har bytt mitt schema så jag är ledig imorgon och jobbar fredag istället. Hinner fortfarande träna både ikväll och fredag trots detta byte, och samtidigt få mina timmar + umgås med faster älskling. Ja, vad kan jag säga... blir nog en väldigt bra vecka =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag kan ge dig ett mycket detaljerat svar på jotexfrågan om några dagar =)



och har du möjlighet att välja någon annan tidning så välj Världens historia från Illustrerad vetenskap. den är grym! annars så skulle jag nog säga att Allt om historia verkar bättre av de två du nämnde. restidningar bör man akta sig för, man får lätt dumma idéer ;)

2010-09-22 @ 10:33:28
URL: http://skyler.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja avanna är mitt egna kklädmärke och det är jag som designat plaggen.



aldrig läst den där tidningen förut.

2010-09-23 @ 07:48:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Matilda

mysigt det låter, speciellt det där med sagoläsning i famnen! härligt!



sv: nä rensningen är verkligen ingen höjdare! men som du säger, ett nödvändigt ont.. hehe!

2010-09-23 @ 11:05:47
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: J O A N N A

Sv: Jag håller med, både boken och filen borde vara obligatoriska i skolan! :)

Tur att du hittade till mitt inlägg då så att du fick läsa om den, jag ska se filmen imorgon på bio ^^

2010-09-23 @ 19:03:15
URL: http://fashionfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0