Sex i Tvättstugan?

Allvarligt, jag skulle nog kunna betala någon just nu för att gå ner i tvättstugan och hämta min tvätt... kommer den bara upp hit så kan jag hänga upp den själv... lovar =)

Det extra jobbiga nu är att jag dessutom måste klä på mig först, tror inte att grannarna skulle uppskatta om jag sprang omkring allmänt i bara underkläderna.... Jag skulle iaf inte uppskatta det =)

Någon frågade om jag haft sex i tvättstugan med en granne... nej, men med tanke på att min granne är kalasläcker så hade jag nog inte sagt nej ;-)

Hmm... ursäkta, men hur kom mitt inlägg om att någon annan gärna får hämta min tvätt, att handla om sex istället..? Ok, bäst att avsluta detta inlägg innan det spårar ur totalt ;-)


Apropå tvättstuga förresten, någon har kommit på idé om att ge den en helt egen hemsida; Svensk Tvättstuga - en omtumlande mötesplats =)

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Candy

Sex i tvättstugan är faktiskt ganska överskattat. Sex i allmänhet däremot är inte det och har man en läcker granne fattar jag att man inte tackar nej till det vilken plats det än sker på. ><

2010-09-10 @ 23:44:19
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: G2 / Gosia

Susanne om ★:

Hmm... läste lite på din presentation... ursäkta, men hur många dagar hade din november 2008? =) LR var du på ngn festival LR likande?



En normal november har ju 30 dagar, och endast 24h om dygnet... =) Vart är logiken i vardagen? =)



Sorry men förstår inte alls vad du ville komma fram till, haha :)

Inspelning till en scen... till en film :)

2010-09-11 @ 00:10:35
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Nja, det är en italiensk film, tror inte den kommer ut på bio i Sverige, tyvärr :/



Då ska du se juni i 2009 och 2010... ;)

November 2008 var jag på MTV EMA, därav så många artister.

2010-09-11 @ 12:17:08
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0