Spännande KinderÖverraskning För Vuxna

Ja, nu kom jag på att det väntar något spännande i posten...

Jag beställde nämligen en tidningsprenumeration i veckan, men nu har jag totalt hjärnsläpp, Kan verkligen inte för mitt liv komma på vilken tidning... bra va? =) Det blir lite som en Kinder-överraskning i vuxenversion =) *mehappy*

Det jag kommer ihåg är dock att det var en tidning som kommer ut med 6nr/år så det skulle dröja till november innan man fick första numret. Som bonus fick man boxen med hela säsong 1 av komedisuccén 'Solsidan' =) Det är vad jag kallar bra bonus.


Är du oxå sugen på en tidningsprenumeration som inte låser fast dig längre än du själv väljer och när perioden är slut så är det slut, så man inte riskerar att bli fast för evigt i en s.k. 'tillsvidareprenumeration' som sen är omöjlig att säga upp, ja då tycker jag att du ska klicka dig in på Tidningsbutiken.se och välja din favorit.

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0