Hålla 40-åring i Handen

Igår var jag på stan med P & Jack. Vi skulle kolla läget på Kalaset, och medans P höll sin kompis med 40-årskris i handen medan denna tatuerade sig tog jag en sväng med lilleman på International Street Market.


På ISM så var ju ett besök hos The British Fudge Company en självklarhet. Tyvärr hade inte iår med sig de supergoda lakritsdropsen, och när jag efterfrågade dem så lovade killen att de skulle ta med dem nästa år =) Funderar på att gå tillbaka ikväll LR imorgon och fråga om man kan köpa dem ngnstans i London eftersom jag ska dit snart med SysterYster =)

En annan favorit är ju saltpastiller, LR Pingvinpastiller som jag brukar kalla dem =) Får väl köpa hem det istället...

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0