Norge Får Ursäkta

Ja, kom på att jag ju måste göra ett tillägg till mitt tidigare inlägg gällande ESC...



Vad 17 hände där lixom?! Ja, jag förstår att det var en glad uppåt låt som säkert går hem hos många... men inte hos mig.

*Den har totalt 0 logik, håller med den politiker som utryckte sin åsikt genom att säga att det inte representerade Norge. Och då syftar jag inte på att tjejen är mörk, utan för att låten är typ ngn fåording jibbrich. Textmässigt i stil med omsusade Åsa Jinder.
*Jag är generellt emot upprepande upprepning.
*Låter påminner mig för mkt om Lady Gaga; Born This Way. Inte musikmässigt utan vad gäller text.

Och svar ja, jag vet att en favorit hos mig: Me & My Drum säkert inte representerar just det 'klassiska svenska' samt uppfyller kriterien 'logisk text' med sitt; bom sicka bom, bombombom

Om jag säger såhär: Hade jag brytt mig tillräckligt om utgången för att ringa och rösta, så hade Norge inte ens fått min sympatiröst som grannland. *enough said*

A Presto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0