Nytt Jobb - SandKonstnär?

Ngn som ens hört talas om ordet 'sandkonstnär' innan kvällens final i ESC? Ok, LR i tisdag/torsdag för att vara helt ärlig.

I vilket fall som helst så lyssnar man ju inte ens på låten - Ukraina - utan man kollar ju endast på det fantastiska hon gör med sina händer och som visas på skärmen i bakgrunden. Hur 17 gör hon lixom? Fort går det ju oxå! Jaja, jag vet att det är inövat men iaf... Stor eloge till den kvinnan!

Själv går mina begränsningar till att promenara på stranden, samt bygga sandslott i sandlådan

A Presto!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja jag skulle nog inte kunna ange låten om jag fick tre förslag. satt och tokstirrade på sand-tantens sand-gubbar! hur häftigt som helst!

2011-05-15 @ 18:19:24
URL: http://skyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0